Första (riktiga) inlägget

Jaha, då har man skaffat blogg då!
 
Har funderat på det ett tag men inte riktigt vetat vad jag ska skriva om. Det vet jag fortfarande inte om jag ska vara ärlig, men det ger sig väl med tiden vad denna blogg kommer att handla om. Hoppas det är något för dig.
 
"Foto & Bild" valde jag som kategori till bloggen och det är nog mycket det som min blogg kommer att bestå av. Jag gillar att vara ute i naturen och fota med min digitala kamera. En Canon digital IXUS 120 IS, som jag tycker är väldigt bra för att inte vara en systemkamera. Den är framför allt bra på närbilder och på att ändra fokus.
 
En annan sak som intresserar mig är ekologisk livsstil och jag försöker så gott jag kan att leva ekologiskt och hållbart. Är långt ifrån "fulländad" och lär mig hela tiden. Kanske lägger jag ut lite tips på bloggen framöver.
 
Så: Välkommen till min blogg och hoppas du ska trivas! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0