Internetfritt i skogen

 
Jag lever!
Men jag har befunnit mig på ett ställe där internet och andra moderniteter inte har nått fram. Och jag hoppas det får fortsätta vara så. Sådana platser behövs i våra ständigt uppkopplade liv. Missförstå mig rätt. Jag har ingenting alls emot datorer, mobiler, tv, m.m. Bara dessa orörda platser får finnas kvar. Det ger mig så otroligt mycket att få spendera några dagar i stillhet. Utan elektricitet och inomhustoalett. Att få vandra i skogen och ro på sjön. Kan man ge sig själv ett försenat midsommarlöfte? I sådana fall vill jag göra det. Jag vill försöka dra ner på dator- och tv-tid och istället läsa böcker, måla, gå promenader, yoga. Även i höst och vinter.
Det tror jag att jag ska satsa på.
 
 
 
 
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0