Raw food-bakelser

 
Provade mig på att göra lite nyttigare "bakelser" igår, helt utan vitt socker. Bara socker i form utav dadlar. Hela receptet kan ni läsa här. Ja, jag vet. Ännu ett recept från evelinasekologiska.se, men hon gör mycket goda grejor! Så det blir nog inte sista gången jag prövar recept därifrån. Tänkte faktiskt baka ett bröd i helgen från hennes blogg.
 
Och som ni kanske har märkt om ni kollat in receptet så ser hennes bakelser mer aptitliga ut än mina geggiga bollar. Kan verkligen inte få mat att se lockande ut. Men huvudsaken är ju att det blir gott. Och det blev dessa! De är helt veganska också :)
 
Ser ni hjärtat?! :D Såg det inte förens nu! Ett litet lingonhjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0