Förvirrad

 
 
Nu är vi där igen, just i kanten mellan två årstider. Är det sommar eller höst? Tycker om både sommaren och hösten, men känner mig så förvirrad när jag inte vet vad det är. Hur ska jag gå klädd? Kan jag börja tända ljus och ha filmkvällar eller finns det fortfarande sommar kvar att njuta av?
 
 
Vet inte om jag ska fortsätta vara sommar-Jennifer eller gå över till höst-Jennifer. Det är två olika personer nämligen. Sommar-Jennifer springer barfota med utsläppt hår och vägrar vara inomhus mer än nödvändigt. Höst-Jennifer har flätor i håret och stickade sockor på fötterna och tittar gärna på en mysig film med tända ljus på bordet och en kopp te i händerna.
Inspirationen tryter alltid så här i mellanrummen mellan två årstider och jag vet varken vad jag ska fota eller skriva om. Alla tankar går till att fundera ut vart jag befinner mig och mina känslor är lite "all over the place". Men snart kommer hösten på riktigt och med den inspirationen.
 
 
Det är bara att vänta...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0