Daggkåpa

 
 
 
Te gjort på daggkåpa ska tydligen vara bra mot PMS och andra hormonella besvär. Mina PMS-besvär är uppsvälld mage, ömma bröst och trötthet/förkylningskänsla. Jag började dricka daggkåpe-te ungefär tre dagar innan jag fick mens och har fortsatt nu under lingonveckan.
 
 
 
 
 
Min uppsvällda mage försvann nästan direkt och har hållt sig mjuk och skön hittills. Mina andra besvär har dock inte försvunnit, men jag har bara druckit det i en vecka ungefär. Behöver nog ge det lite mer tid.
 
 
 
 
 
 
Gott är det i alla fall - smakar nyponsoppa!
 
Daggkåpe-te ska tydligen också hjälpa mot inkontinensbesvär och hjälpa till att läka underlivet efter en förlossning. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0